сряда, 14 декември 2011 г.

Мини чийзкейкчета в МВ

   Вкусни!!!
   Какво друго да кажа за тези чийзкейчета - забъркват се много лесно - за няколко минути,
пекат се много бързо - за 2мин.
Е,има и минус - трябва да отлежат 2 часа,но след това ... вкусно!

за 2 порции:
1/2ч.ч.  натрошени или смлени бисквити
2с.л. разтопено краве масло
120г крема сирене
120г заквасена сметана
1 яйце
60г пудра захар
2с.л. портокалов сок

   Бисквитите и маслото се смесват и трохичките се разпределят във формички,притискат се леко с лъжица.Може да се използват порцеланови или стъклени чашки подходящи за микровълнова.С миксер на ниска скорост или с тел се разбиват последователно крема сиренето,
сметаната,яйцето,захарта и сока.Крема сиренето може да се замени с прясна,безсолна извара(пасирана до гладкост),рикота или друго свежо безсолно сирене тип Филаделфия.
Сместа се излива върху основата от бисквити.Пекат се по 2 чашки в МВ,на 700W мощност за 2 мин.Може да ви се сторят сурови след втората минута,средата им е почти течна,но от остатъчната топлина и след изстиването стягат.Охлаждат се до стайна температура и се прибират в хладилник за 1,5-2 часа.
   Преди поднасяне може да се поръсят с какао,да се гарнират с лъжичка сладко,пресни плодове или просто натюр.
   Да ви е сладко!









източник

Изпробвано и споделено:
                                              От Ирена Иванова!

8 коментара:

Bety каза...

Веси, много вкусно!
Аз напоследък отбятвам МВ, но пък наистина съм впечатлена от краткото време и вероятно ще ги направя!

Поздрави!

Черпак с мерак каза...

Веси много вкусноми звучи рецептата като я четох.Утре ще си набавя продукти и ще пробвам.
Троя чизкейк е станал страхотен .
Поздрави!

Гуинет каза...

Тази рецепта определено ме спечели:))Поздрави, Веси!

Unknown каза...

Браво Веси!Супер е чийза!

Роси каза...

Е тук вече ме уцели не в десятката,ами в двайската,Весе!Обезателно ще ги направя,даже съм нетърпелива,защото чийзовете са ми фаворити сред десертите!
С чакането нямам проблем,защото отлично знам каква огромна разлика във вкуса има когато са топли или добре охладени!
Благодаря за рецептата!
Поздрави!

Мъх каза...

Отново даващ МОЯТА рецепта:-)
Благодаря ,Веси и хубава вечер!

Роси каза...

Весе,връщам се към тази рецепта с много благодарности,защото ми стана абсолютно любима.Вече я представих при мен преди време,а предстоят още 3 нейни издания,т.е. правила съм я в 4 варианта и всеки път е перфектна.Очаровах гости с нея,както и семейството!

Олга Харизанова каза...

От доста време го гледам и днес видях, че имам всички продукти. Преди малко го опитах и страшно много ми хареса.Даже и втора доза заредих!;)
Веси, благодаря за хубавата и лесна рецепта!:)