събота, 20 октомври 2012 г.

Кекс с лимонада

   Рецептата за този вкусен,пухкав и ефектен кекс е на mivis_75 от форума Гответе с мен!Винаги се получава и винаги
перфектентен,благодаря ти,Миме!
Цитирам точно рецептата на автора:

"Продукти:
3 яйца
1 1/2 ч.ч. захар
1/2 ч.ч. олио
3 ч.ч. брашно
1 бакпулвер
250 мл. лимонада
2 ванилии
какао
пудра захар



Яйцата и захарта се разбиват до побеляване.
Прибавя се олиото на тънка струя, след това лимонадата.
Брашното се смесва с бакпулвера и се прибавя постепенно към сместа.
И накрая се слагат ванилиите.
В намаслена и набрашнена форма за кекс се насипва на пластове сместа,
като между всеки пласт се насипва с цедка сухо какао, за да се образуват ефектите.
При мен бяха 6 пласта смес и 5 пласта сухо какао.
Пече се в предварително загрята на 150 - 180 градуса фурна до готовност, като се проверява с клечка.
Оставя се да изстине 10 мин.,обръща се в поднос и се поръсва с пудра захар."

  Освен с пудра захар кексът може да се глазира с разтопен шоколад или карамел!

   

3 коментара:

fuat gencal каза...

Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılar.

tillia каза...

Правила съм този кекс и наистина е много сполучлив. Но този начин на нашарване на кекса с какао е нещо ново за мен! Веси, благодаря ! Човек наистина се учи цял живот! :)
Сърдечни поздрави и приятна неделна вечер!

Или каза...

Изпробвах кекса и стана много вкусен. Аз също не бях оцветявала кекса по такъв начин и много ми допадна идеята с оформянето на какаовите нишки. Благодаря!