неделя, 2 ноември 2014 г.

Крекери с кашкавал


   Бързо и лесно мезе за бира и вино! Чудесна занимавка за капризни дечица - солени крекери, в които знаете какво сте сложили, без Е-та и химии!



Продукти:
100г кашкавал или друго твърдо сирене(пармезан, чедър, гауда)
100г меко краве масло
1ч.ч. с връх бяло или пълнозърнесто брашно
1/2ч.л. сол
1 яйце
за посипка: ким, сусам, едра сол


   Мекото масло и брашното се смесват, докато се получат трохи(най-добре в комбайн). Добавя се ситно нстъргания кашкавал, солта и яйцето. Замесва се меко тесто, оформя се на топка, завива се в стреч-фолио и се прибира за 30мин. в хладилник.
   Фурната се загрява на 200С. Тестото се разточва на пласт с дебелина 3-4мм. Най-лесно това става през парче прозрачно(стреч) фолио. Посипва се с подправки по желание и се минава отново леко с точилката, за да полепнат добре семенцата. Нарязва се с къдрав нож на формички по желание. Крекерите се пренасят на хартия и се пекат 6-10мин. до леко зачервяване.
   Добър апетит и наздраве!


8 коментара:

Milena Poptoleva каза...

Много любими,но толкова отдавна не съм ги приготвяла......Чудесно си ги нарязала и поднесла,Веси!
Прекрасна нова седмица!

Lety каза...

Фантастични!
Хубава нова есенна седмица!

Dani каза...

Чудесни са, Веси :)
Усмихната седмица!

Таня Донева каза...

И аз ще подкрепя казаното от Миленка, много ми харесва как са нарязани, а като знам колко са вкусни, изкушиха ме:)
Благодаря за споделената рецепта!
Поздрави, Весе!

krasi_mm каза...

Супер са,Веси! Благодаря, че я сподели:)

vesi4ka каза...

Благодаря ви, момичета! Радвам се, че се отбихте при мен! Хубава и усмихната седмица от мен!

Savchety каза...

Здравейте, дали ще станат добре със свинска мас според вас?
:)

Savchety каза...
Този коментар бе премахнат от автора.